sâmbătă, 2 martie 2013

vârste

cu tălpile goale
reci
fără mâneci la cămaşă
afară strigă liniştea
că i-a ajuns
că s-a împiedicat de trei vârste deja
şi că niciuna nu i-a păstrat un cocon
deşertăciunea asta de fapt
e golul dintre vârste
copilărie-tinereţe-bătrâneţe
colaj de pulberi umane
sau mai bine
oracolul ciclic ce-mi stă
sub ochii minţii -
îl las gol
necompletat
întrebare peste-ntrebare
abis îngust şi fără fund

ies din mine
mă privesc prin proprii-mi ochi
un cinematograf vechi şi prăfuit
fără scaune
viaţă-n care cică
m-am născut şi-am şi murit
bătrâneţea-i copilul vesel
tinereţea-i abis îngust şi fără fund
simpla răsfrângere a spaţiului peste chip
simpla răsuflare a neşansei peste om

3 comentarii:

  1. Iti simt lipsa de pe Wattpad! Adica, ce mai face Cole? (pff, ce Cole?! Ce mai face Drop? :x)Nu ai mai postat nimicuta :( Cand iti gasesti inspiratia o sa fiu cea mai fericita >:D<
    Poezia de mai sus... jos palaria, ca de fiecare data ;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Moni >:D< Nu ştiu ce să zic, şi mie îmi pare rău că nu mai activez pe watt. Nu cred că-i vorba de lipsa de inspiraţie... Dacă mi-aş solicita puţin partea aia de creieraş aş putea scrie, dar faza e că întotdeauna se găsesc altele să intervină. Sunt cam neserioasă în privinţa poveştilor. Mersi de susţinere... Mă bucur că-ţi place poezia şi că ai trecut pe-aici! Ti puuup :*

      Ștergere
  2. un adevar maxim de bine pus in cuvinte.

    RăspundețiȘtergere