sâmbătă, 18 august 2012

în limba noastră nu există cuvinte.

în limba noastră nu există cuvinte.
toate s-au închis tăcute după ce-a erupt vacarmul,
geroasele zile de august şi aridele zile de ianuarie
care-au murit împreună.
n-a fost o clipă, a fost un veac...
în limba noastră nu există nici păsare,
nici credinţă, nici docilitate - 
ăsta-i motiv rece, gălăgios, din care
s-au rupt ideile de supremaţie.
am construit un loc singur şi tăcut
fără ca măcar să te-ntreb dacă
vrei să-l locuieşti.
neavând cuvinte, n-am avut nici şanse,
m-am temut de tine cu un scop necunoscut.

în limba noastră nu există cuvinte prin care
să ne războim veninoşi,
ca augustul cu iarna.
orele devin ani, palmele-mi transpiră
că nu-şi simt sensurile de cuvinte sau nopţi - 
aşa ne pierdem a nepăsare, calomnici, între degetele 

spaţiului sustras de gânduri.

7 comentarii:

  1. Nici nu-ți pot descrie de stare m-a cuprins citind versurile tale, iar melodia pe care ai ales-o, pur și simplu mă face să tremur!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. That's the point, mă bucur că ţi-a plăcut!

      Ștergere
  2. Iubesc s-o spun, cuvintele sunt pentru muritori!

    RăspundețiȘtergere
  3. parca-ti da o palma si te trezeste putin la realitate postarea ta.Ce pot spune, genius!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Not genius. Niet. Mulţumesc, mă bucur că-ţi place :x.

      Ștergere
  4. Buna :)
    Ai leapsa de la mine , doar daca doresti :o3
    http://istillfeeldead.blogspot.ro/2012/08/leapsa-d.html

    Frumos blog :o3

    RăspundețiȘtergere