marți, 10 iulie 2012

(pe)trecere.

Am săvârşit un ritual scurt alături de-o umbră stacojie, nicidecum cenuşie, nicidecum brună sau albicioasă. Florile-mi dansau în poală, montate pe-un fundal amărui de sezon estival ploios, amurgul măcina obloanele capelei cereşti... nimeni n-auzea fluturii-n sugrumarea lor, perfect saturaţi de culoare şi vene parfumate.

Trăiam prin natură, ea prin mine şi nu ne înţelegeam deloc. Tot ce făceam era să ne minţim cu noaptea şi luna, ambiţionând rotaţia Pământului să ne spulbere minţile încinse.

15 comentarii:

  1. Imi place atat de mult cum ai spus: "Tot ce făceam era să ne minţim cu noaptea şi luna, ambiţionând rotaţia Pământului să ne spulbere minţile încinse."
    Ai un stil foarte firav , delicios de firav pot spune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ow, mulţumesc frumos! Firav...
      Mă bucur că-ţi place secvenţa aia! :X

      Ștergere
  2. Vai, melodia dă o nuanță așa de delicată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. (^.^) Sper că-ţi place şi videoclipul.

      Ștergere
    2. Da, chiar mi-a plăcut.

      Ștergere
  3. Imi place atat de mult ce ai scris 8->

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult cum combini cuvintele. Am si eu o intrebare...tu, asa de felul tau, citesti (mult)? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citesc, dar nu în mod deosebit, aşa cum crede marea majoritate :)))

      Ștergere
  5. Melodia este armonie pura pentru randurile pe care le-ai scris.

    RăspundețiȘtergere
  6. Scrii atât de frumos !
    Încheierea e superbă ! :x

    RăspundețiȘtergere