joi, 19 iulie 2012

lines.hold.wrecks.

"...De-aici meseria mea: constructor de ruine. Vocaţia mea: arhitect al ruinelor. Viciul meu: voyeur al ruinelor. Nu mă întrebaţi pe mine despre locuri uitate şi părăsite din Europa. Mama însăşi a fost un astfel de loc. Eu însumi sunt un astfel de loc. Adunaţi-vă-n jurul meu, deschideţi-mi ţeasta şi contemplaţi-mi creierul: se va sfărâma sub ochii voştri ca un mulaj de ghips. Iar praful lui se va amesteca indiscernabil cu praful ruinelor între care-am trăit toată viaţa, amant al unui harem de ruine."

Ochiul căprui al dragostei noastre - Mircea Cărtărescu

5 comentarii:

  1. Am o leapsa pentru tine:)

    Love you:*:*:*

    Miss Salvatore

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!
    Ai primit o leapsa pe blogul meu :)
    http://addictedtothedarkside.wordpress.com/leapsachestionar/leapsa-2-in-1/

    - Lexy -

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar zilele acestea am citit niște opere scrise de Mircea Cărtărescu :x

    RăspundețiȘtergere