sâmbătă, 3 martie 2012

Ilinx

Geneza asta rece
se transformă-n ins desculţ,
alergând înfrigurată pe sub
uşile pântecului de noapte polară.
Ca şi când am compune
materia inimii,
pulsăm a contradicţie şi lipsă de 
conştiinţă caldă...
Sub noi se ghemuiesc istorii 
de-ale fiinţei care-a fost
odată om cu mâini divine
şi iată cum se nasc
portrete lipsă ale unui personal sferic.

Pierzând, tot aşa, pierzând
am ales un sector întunecat al zilelor
ce mă desenează tristă.
Când liniile minţii tale
desfac idei de moarte şi goluri
neumplute,
vei şti că neajunsul spiritual
te-a furat în lipsuri,
te-a descusut şi te-a
ucis în memoria salvării
de la împreunarea c-un sine
strangulat a necredinţă.
Sensul invers al acelor de apă şi foc
rumegă procese de reîntoarcere
la origini sterpe, 
ca un mit ce tremură a nevederea
omului isotric.

Să nu fim deschişi ca cerul vara...
Viaţa ne ia din materii nedefinite,
ne dă naştere
şi ne omoară.
Dar până la urmă tot ne-om
reîntâlni preferaţii cu mâini divine
în vreuna din căile albe ale 
spaţiului ce nu-l poţi atinge.
______________
*ilinx - formă de joc ce presupune asumarea unor riscuri considerabile; trezire a unei stări de continuu vertij.

13 comentarii:

  1. Frumos.Imi place stilul tau! Bravo :*

    RăspundețiȘtergere
  2. nu am nimic de ađăugat, poeziile tale sunt pur şi simplu făcute să uimească, felicitări! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, întotdeauna eşti alături de mine... ai răbdare să citeşti şi să comentezi... Mulţumesc enorm, şi să ştii că întotdeauna mă bucur când văd că îţi place ceea ce scriu :*:*

      Ștergere
  3. Superb!!!Superb!!!Superb!!!!De o mie de ori!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie, ca cititor, nu-mi rămâne decât să stau mută sub splendoarea vorbelor tale. Ca întotdeauna, o plăcere să-ți citesc capodoperile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prea mult spus, dar mersi enorm pentru cuvintele frumoase :"> >:D< :X

      Ștergere
  5. "Dar până la urmă tot ne-om
    reîntâlni preferaţii cu mâini divine
    în vreuna din căile albe ale
    spaţiului ce nu-l poţi atinge."
    Ce pot sa spun, inafara de superb?...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult! Mă bucur că-ţi place :X

      Ștergere
  6. Off, ştiu că-s ruginită la scris şi inevitabil la a lăsa un comentariu "ca pe vremuri" (ciudată senzaţie să scri după atâta timp în casuţa asta), însă nu m-am putut abţine :). Creaţiile tale îmi transmit un "ceva" din ce în ce mai mare ,care îşi înfiripă înţelesurile în mintea mea tot mai adânc , o dovadă că tu însăţi creşti în valoare.
    Eşti un talent pur ,şlefuit cu atenţie şi obiectivitate care tinde tot mai sus , şi reuşeşte progresiv. I wonder how's gonna be your future ... xD

    Kisses and big congrats for this poem ! :*:*

    RăspundețiȘtergere